Izba Notarialna w Krakowie zleci biuru rachunkowemu działającemu na terenie Krakowa (osobie fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, spółce cywilnej lub spółce prawa handlowego) obsługę w zakresie pełnej księgowości oraz procesów kadrowo-płacowych.
Zlecenie obejmuje:
a) prowadzenie ksiąg rachunkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych, tworzenie planu kont oraz polityki rachunkowości,
b) prowadzenie: podatkowej księgi przychodów i rozchodów, ewidencji ryczałtowej (przychodów), ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
c) prowadzenie ewidencji VAT, sporządzanie deklaracji: JPK_VAT, PIT, CIT,
d) sporządzanie sprawozdań do GUS oraz do innych organizacji na zlecenie zleceniodawcy,
e) wysyłanie deklaracji podatkowych w imieniu zleceniodawcy w określonym terminie wskazanym w przepisach podatkowych,
a) przygotowanie wszelkiej dokumentacji do akt osobowych pracowników,
b) sporządzanie list płac pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę, umów cywilnoprawnych,
c) prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz ewidencji nieobecności tj. zwolnienia lekarskie, urlopy wypoczynkowe, urlopy macierzyńskie, ojcowskie itp.,
d) sporządzanie raportów rozliczeniowych przekazywanych co miesiąc drogą elektroniczną do ZUS-u oraz dokumentów zarejestrowania i wyrejestrowania pracowników, jak również członków ich rodzin,
e) przekazywanie do ZUS-u wniosków o zasiłek chorobowy, macierzyński oraz innych dokumentów dotyczących pracowników oraz zleceniodawcy,
a) doradztwo podatkowe,
b) przygotowanie wszelkiej dokumentacji potrzebnej przy ubieganiu się o kredyt, pożyczkę, leasing,
c) kontakt w imieniu zleceniodawcy z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznym, GUS-em, Inspektoratem Pracy itp.,
d) sporządzanie analiz finansowych,
e) sprawdzanie poprawności dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym, numerowaniem dokumentów księgowych, przechowywaniem oraz archiwizacją,
f) wystawianie faktur w imieniu zleceniodawcy.
Odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie proszę kierować drogą mailową na adres: kin@kin.pl do dnia 15 czerwca 2023 roku.